Omlouvám se milé dámy, slečny, ale už je to tak! Češky, a tedy i vy, mají největší.. ehh, nejkrásnější prsa na světě..
Mluvit o ženské kráse je jedna z nejlehčích věcí na světě a posoudit co je nejpěknější, je zas to nejtěžší. Nejsem odborníkem světa znalým, ale koupit spodní prádlo pro svou slečnu už dávno umím. Dokonce se nečervenám a pot mně nepolívá od hlavy až k patě :o) To sem byl ještě mladý, to mi bylo dvacet :o)
Jak si ale mohu dovolit tvrdit, že češky jsou na tom nejlépe? Přeci jenom sem ve škole dával občas pozor a tak vám mohu občas napráskat to, co se dočtete jen v marketingových zprávách o průzkumu trhu a předpokládaných trendech v prodejnosti..
Každá velká společnost si dělá průzkum prodejnosti a nejinak je tomu u Marks & Spencer. Ti když dělali celosvětový průzkum prodejnosti spodního prádla – podprsenek, došli k závěru, že celosvětovým průměrem je velikost 75 B.
Toto je ten pravý důvod proč třeba v New Yorkeru neseženete pořádnou podprsenku třeba o velkosti 75 D nebo DD. (Občas je tam mají, ale sou buď strašně rychle vyprodané, nebo vám nesedí, tak jak potřebujete).



Při bližším pohledu do statik prodejnosti u specializovaných obchodů (Spoltex, Bellinda, Triola..) nebo do našich fotoreportů (jeden hodně výstižný je
tady..) zjistíme, že v ČR jsou jasně neprodávanější velikosti D a DD :o) No dobře, tak ne :o) jasně, že je to velikost 80 C (pánové to jsou „trojky“) a ty Déčka, ty už jsou na vzestupu :o)
Mládí má v oblibě push-up a o stáří se bavit raději nebudeme. Kupujete podle toho, jak podprsenka vypadá a jak bude fungovat. Je to sice paradox všech marketingových studií, ale nejčastěji kupujete podprsenky s vyndávajícími vycpávkami, které tvarují dekolt. Lépe se prodávají hladké vyztužené podprsenky z elastických úpletů jako jsou lycra nebo tactel.
Do barevné divočiny se moc nepouštíte. Dáváte přednost klasice – černá, bílá a tělová. Pokud nakupuji já (a téměř celé mužské pokolení) dáváme přednost červené, vínové a podle nálady i bledě modré :o) .. Dyť těch bílých a černých máte plnou skříň :o) tak to chce nějakou změnu.. Třeba klidně pastelové barvičky…Zelenou, modrou, růžovou..
Je rozdíl, když jdete nakupovat s přítelem, mamkou nebo sama.. Pokaždé se utratí jiná suma peněz, pokaždé se koupí úplně něco jiného. Ve finančních výdajích vede jednoznačně bohatý tatínek a záletný přítel :o) .., pak následuje maminka ( nečekaně, že :o) je to přece držitelka financí) no a pak jste vy.., sama chudičká nebohá (penízky si šetříte na jiné části oblečení, přeci jen takové, co jsou více vidět). Ale pokud jste finančně nezávislá, doslova řádíte :o)
Průměrná útrata je někde mezi 400 až 800 korun, podle toho s kým a jak nakupujete. Tyky intenzita prodeje má své zákonitosti. Dá se říci, že nejvíce prodává před vánoci a kolem sv. Valentýna. To asi nejvíce nakupují pánové :o) No a vy ženy, určitě na jaře. Shazujete kabáty a kožichy a přeci jenom je na vás trošku víc vidět..




A kolik podprsenek za rok si koupíte? Je to různé, každá jste nějaká, ale v průměru 4 ne však více jak 6. I tomto se můžou průzkumy a studie plést. Je to jenom cár papíru s písmenky.. Já nejraději preferuji práci v terénu :o)
Gaja, Michal. 2006. Kozy, kozy, kozičky...
.
Vychytané.cz. [Online] 6. 9. 2006. [Citace: 2. 5. 2025.] http://clanky.vychytane.cz/clanek.php?id=86. ISSN 1802-2677.
link na článek:
http://clanky.vychytane.cz/Kozy,-kozy,-kozicky...
Rozhodně vychytané akce, které byste si neměli nechat ujít..
st 07.05.2025
(Uherské Hradiště, Uherské Hradiště)